Polityka opinii to dokument, który opisuje nasze podejście do opinii klientów, którzy skorzystali z naszych usług. W naszej pracy stawiamy na transparentność i dbamy o dobre relacje z naszymi klientami, dlatego chcemy, aby opinie, które pojawiają się w naszych materiałach marketingowych były rzetelne i wiarygodne.

W tym celu wdrożyliśmy proces weryfikacji i moderacji opinii, które są publikowane w serwisie. Zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką opinii, aby lepiej zrozumieć nasze podejście i standardy jakościowe.

Kto może wystawiać opinie?

Opinie mogą wystawiać wyłącznie kontrahenci, którzy korzystali z naszych usług i otrzymali od nas specjalny link z prośbą o wystawienie opinii.

Jakie opinie są publikowane?

Publikujemy tylko opinie, które są zgodne z prawdą i nie naruszają naszych standardów jakościowych. Wszelkie nieprawdziwe opinie, zawierające obraźliwe treści lub nieodpowiednie słownictwo, nie będą publikowane.

Jak weryfikujemy opinie?

Opinie są weryfikowane przez nasz zespół, który sprawdza ich autentyczność oraz zgodność z naszymi standardami jakościowymi.

Jakie informacje są publikowane wraz z opinią?

Publikujemy jedynie imię i nazwisko klienta, który wystawił opinię oraz treść opinii.

Czy można usunąć opinię?

Tak, w przypadku wystąpienia z prośbą o usunięcie opinii, zgodnie z przepisami prawa o ochronie danych osobowych, opinię zostanie usunięta.

Jakie standardy jakościowe muszą spełniać opinie?

Opinie muszą być zgodne z prawdą i nie naruszać standardów jakościowych naszej firmy. Opinie nie mogą zawierać treści obraźliwych, nieodpowiedniego słownictwa oraz nie mogą naruszać dóbr osobistych innych osób.

Czy można skontaktować się z nami w sprawie opinii?

Tak, w przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących opinii, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem adresu e-mail lub formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej.